عرفانعرفان، تا این لحظه: 20 سال و 3 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

ناراحتی مامانی

1390/8/2 21:23
نویسنده : مامان عرفان
187 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب مامانی یه کمی دلش گرفت و گریه کردniniweblog.com

.عسل من هم ناراحت شد اومد کنار من دراز کشید اشکای مامان رو پاک میکرد.اخه عزیزم تورو چه به ناز کردن مامانی  با این سن کمت.جیگر من هم با مامان گریه میکردومرتب میگفت مامانی خیلی دوست دارمگریهقلبماچ.بعدش هم شام نخورده خوابید.خوابخیلی ناراحت شدم اخه پسر کوچولوی من با ناراحتی خوابید

منو ببخش مامانیniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مجموعه جذاب و شاد کودکانه شامل بهترین سرگرمی های آموزنده برای کودکان
3 آبان 90 9:30
مجموعه جذاب و شاد کودکانه شامل بهترین سرگرمی های آموزنده برای کودکان آشنایی با حروف - کارتون - رنگ آمیزی - شعر - لطیفه و لبخند - داستان - سرگرمی - ضرب المثل شامل : داستان های زیبا و انیمیشن شعرهای کودکانه آشنایی با حروف الفبای فارسی و انگلیسی آشنایی با حیوانات بازی های متنوع و جذاب کارتون رنگ آمیزی ضرب المثل های ایرانی لطیفه و لبخند
مامان شایان
4 آبان 90 10:40
سلام. ممنونم که به ما سر زدین
تو رو خدا دیگه پیش پسری گریه نکن. دلم گرفت که شام نخورده خوابید. خدا حفظش کنه که اینقدر با احساسه

باشید و خوش باشید


سلام.ممنون.چشم سعی خودمو میکنم
مامان نی نی گولو
5 آبان 90 9:25
سلام
خب عزیزم حرف ما رو که گوش نمی دی حد اقل حرف بقیه دوستان رو گوش بده و اینقدر این پسمل ما رو اذیت نکن گناه داره


باشه چشم
khale joon mo
6 آبان 90 18:29
ajab
mamani nadashtim
to ke erfano mishnasi
nabinam 2bare gerye koni


ok