عرفانعرفان، تا این لحظه: 20 سال و 2 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

خواب مامانی

1390/7/13 7:24
نویسنده : مامان عرفان
176 بازدید
اشتراک گذاری

صبح بخیر عسلم

دیشب یعنی سرصبح مامانی یه خواب خیلی بد دید خواب.میدونی خواب دیدم مادرجونی زنگ زده میگه دایی مهدی دیگه بین ما نیست من هم با صدای بلند گریه میکردم گریه.یه دفعه از خواب پریدم ولی باز هم همچنان گریه میکردم .برا تو بابایی تعریف کردم بهم گفتی :مامان این خواب بود گریه نکن واقعی که نبود .اخه اگه یادت باشه تو همین هفته خواب دیده بودم مریض شدی تو هم بین مانیستی صبح که با گریه  بلند شدم  بهم گفتی مامانی من هم خواب دیدم یه نی نی به دنیا اوردی که یه کم گریه کرد بعدمرد.ناله میکردی تو خواب.فرداش هم خواب دیدم بابایی دیگه بین مانیست.نمیدونم چرا این روزا خوابهای اشفته میبینمسوال

خدا عاقبت ما رو ختم به خیر کنهنگران

دوست دارم عزیزمقلب

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نی نی گولو
15 مهر 90 18:24
سلام عزیزم نگران نباش این خوابها به خاطر مشغله فکری هست که داری انشاالله که خیر هست مواظب خودت و پسمل گلت باش
مامان اميرعلي
16 مهر 90 10:26
الهي نگران نباش عزيزم ايشالله كه خير است براي ارامش خيالت صدقه بده
مامان نی نی گولو
17 مهر 90 18:44
سلام خاله جونی روزت مبارک
مامان نی نی گولو
20 مهر 90 17:43
سلام عزیزم مرسی که بهم دلداری میدی
مامان آریان جون
20 مهر 90 22:34
نگران نباش عزیزم.انشالله که خیره.یه صدقه بده رفع بلا بشه
khale joon mo
6 آبان 90 18:34
alan yekam dir shode ke man be inja sar zadam
ama in roozaro yadame va khateratesho mo be mo to zehname
engar hamin dirooz bood




خاله جونننننننننننننن