عرفانعرفان، تا این لحظه: 20 سال و 2 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

منزل عمو جون

1390/8/26 17:42
نویسنده : مامان عرفان
191 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تو راه برگشت به خونه تصمیم گرفتیم یه سر خونه عمو کوچیکه عرفان بریم(بابای ایلیا)خلاصه رفتیم مثلا یه چای بخوریم اما شام هم موندیم .عرفان وایلیا کلی بازی کردن البته کلی دعوا هم کردن. بعد شام اماده شدیم برگردیم که جیگر مامان گفت من میخوام بمونم کلی اصرار کرد تا اجازه موندن صادر شد موقع خداحافظی اشک تو چشمای پسرم جمع شد mix_072.gif (11519 bytes)اما اینقدر مغرور بود که اجازه پایین اومدن بهشون نداد.یه عکس از من و بابایی و عرفان وایلیا گرفته شد تا مثلا اگه دل کوچولوی پسرم برامون تنگ شد عکسمونوببینه.تازشم اینقدر مامانی رو بوس کرد تا بالاخره منوبابایی رفتیم.اون شب خیلی دلمون برا عرفان تنگ شده بود.دوست داریم عزیزدل مامان وبابا

                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محمد پارسا
27 آبان 90 12:40
سلام نازیغصه نداره خاله جون تو دیگه واسه خودت مرد شدی انشاالله همیشه زیر سایه مامانی و بابایی باشی مواظب خودت باش عزیزم
khale joon mo
28 آبان 90 18:50
:salam
che ajab omadi
dele mamani dg nabayad tang beshe
che khabar azD


salam khale joon
chi migi
khale joon mo
28 آبان 90 18:51
khobi erfan khale mamanio dark kon dg nabinam mamanio tanha bezaari
khale joon mo
28 آبان 90 18:52
na bara mamani ba ondele nazokesh
شیما
29 آبان 90 9:53
سلام به مامان عرفان عزیز من اولین باره به وبلاگت سر زدم. برای پسر نازت وبلاگ خیلی قشنگی درست کردی عزیزم. انشاالله خدا همیشه حافظش باشه. من با اجازت لینکت می کنم (اگه شما هم دوست داشتی ما رو بلینک. به ما هم سر بزن
كتي
29 آبان 90 21:36
سلام واي نازي منم بچه بودم همش خونه عموم ميموندم
ههههههههههههه
ممنونم كه وبلاگ جوجوي ما سر زدين
بوس براي عرفان خان گلم


یه بوس هم برا جوجو
بوس بوس
محيا كوچولو
29 آبان 90 22:34
سلام خاله ممنون كه بهم سر زديد. منم دوست دارم زودتر بزرگ بشم!چه تفاهمي داريم
khale joon mo
30 آبان 90 12:46
ta.......man miam haminja sar mizanam bayad 1webloge jadid
khale joon mo
30 آبان 90 12:47
zootar eghdam kon baraye webloge jadid


به روی چشم خاله جون مشاور