عرفانعرفان، تا این لحظه: 20 سال و 3 روز سن داره

پرنده کوچک خوشبختی

یک روز برفی

1390/9/4 20:03
نویسنده : مامان عرفان
374 بازدید
اشتراک گذاری

الان 1 ماهه که اینجا هواسرده ومرتب بارون میاد پاییز امسال خیلی زود باروبندیلش روبسته انگار واسه رفتن عجله داشته ومیخواسته زمستون رو مهمون خونه هامون کنه.دیشب من وبابا وعرفان بعد از شب نشینی از خونه دایی مهدی طرف خونه خودمون حرکت کردیم تو راه گل پسرم خوابید بارون خیلی شدیدبود اصلا جاده دید نداشت بالاخره بعد 1 ساعت   خونه رسیدیم .صبح روز بعد از خواب که بیدار شدیم از پشت پنجره دیدیم زمین لباس عروس پوشیده همه جا پر برف شده بود.niniweblog.comخیلی بی سابقه بود که اینجا روز 4 اذر برف بیادتو زمستونش هم به زور برف میومد.عرفان تا برفو دید لباس گرم ودستکش وشال وکلاه پوشید رفت بیرون.خیلی خوشحال بود از خوشحالی جیغ میکشید یه دفعه دیدیم بایه مشت برف اومد طرف من وباباوما رو دنبال میکرد که برف رو طرف ما پرتاب کنه خیلی دلم میخواست بمونم خونه باهات بازی کنم پسر گلم ولی مامانی باید میرفت کشیک.خیلی حالگیریه توی این هوا اونم روز جمعه بری سرکار.بعد از کشیک من وعرفان و بابایی رفتیم بیرون کلی با هم برف بازی کردیم عسل مامان هم برفها رو قل میداد وچند تا گلوله برفی و یه ادم برفی درست کرد.روز خوبی بود خیلی خوش گذشت

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

علیرضا
4 آذر 90 20:05
اگه دوست داشته باشی میتونم یه قالب اختصاصی واسه وبلاگت طراحی کنم


ممنونم لطف دارین
مامان محمد پارسا
4 آذر 90 22:33
سلام عزیزم
وای خوش به حالت ما که اصلا نتونستیم بیرون بریم و برف بازی کنیم مامانی شرایط منو می دونه خوشحالم که بهت خوش گذشته فقط مواظب باش سرما نخوری گلم


شما هم میری خاله به زودی
khale joon mo
5 آذر 90 10:25
bale kheili bade rooze jome va barfi keshik bashi man darket mikonam mamani erfan khale jooni axeto didam to barfa ba mamani yedesh be kheir parsal in mogheha ba khale maryamo mamane mohammad parsa on rooze barfi
مامان محمد پارسا
9 آذر 90 13:13
دوست عرفان
11 آذر 90 21:19
سلااااااااام وبتونخیلی قشنگه با احساس وپر محتوا امیدوارم سایتون همیشه رو سر عرفان کوچولو باشه


ممنون ازاینکه سر زدین